lördag 16 januari 2010

Tors-Lör:


Flåt att det var några dagar sedan jag skrev-ibland är man trött/mår dåligt o ibland har man bloggtorka helt enkelt..
Jobbet har väl flytit på som vanligt-rätt intensiv dag i torsdags med både rytmik o gympa på samma dag-men kul:) Sen fixade jag mina nails och de blev jättebra denna gången-mindre vitt o mer naturliga-the way I like it..
Kollade lets dance igår(-men roligare att se det med någon)Men EMD-Mattias tyckte jag nog var bäst igår. Och rätt som åkte ut-inte sämst kanske men rätt dålig o framförallt ointressant-enligt mig.
Som ni vet så har inte min mage mått så bra på sistone..O just nu sitter jag här med magont:( kul helg.. Hade pratat med både Michael o Rebecca om att ses denna helgen men så blir det nog inte.. Så idag har jag mest vilat,tittade på "tough love" på 3an rätt intressant för en singeltjej som mig.. Men visst är sånt förvirrande!? Ska man vara sig själv?göra precis vad man känner för? eller måste man spela ett spel o verka ointresserad för att inte vara för på osv..Vad tycker ni singelgals out there!?
Och undra när det kommer ett sånt program för män..för de har nog minst lika mycket issues som vi kvinnor-men de verkar ändå bli älskade för den de är på något konstigt sätt..:/ Det jag menar är att det är stressande med allt sånt där såhär ska du vara så blir allt bättre-samtidigt som det är viktigt att kunna förändras om man har kommit in i något trist mönster som man lätt gör när man varit med om en del här i livet.. Ikväll ska jag ev hämta thai (om jag mår ok)o kolla tv-stjärnor på slottet varvat med robinson+paradise hotel xl. Hoppas ni har en bättre lördag än jag har,Pok Becca<3

Inga kommentarer: