lördag 23 januari 2010

Friidaay;)



Hade en superbra dag igår-bra på jobbet med massa positiv energi o glada barn som gillade mitt sällskap:) Vi var på en lekplats igår o tittade även på en grävmaskin-alltid intressant för de små liven..
Slutade 5 men kunde gå redan 16.20:) Kom hem,gick med nissen o sen drack jag lite vin-o fredagsstämningen infann sig snabbt..gjorde mig iordning o sen kom C och hämtade mig strax efter 8-vi åkte först förbi hans vän ( racerfart)han skulle hämta en skräckfilm som vi kunde se efter vi hade käkat-åkte till sultan palace o käkade turkisk buffé o jag tog ett glas rött till det-det var gott o trevligt,sen åkte vi hem till mig,gick en promenad med nissen o sen kollade vi slutet av lets dance o sen blev det en massa myys o kan väl säga så pass mycket som att skräckfilmen såg vi aldrig..o jag somnade kanske vid 3.. Hoppas ni hade en lika bra o mysig fredag som jag;)Becca

Inga kommentarer: