söndag 31 januari 2010

Sorry..

Inte hunnit lägga in bilder idag heller.. Men jag har tagit några som jag lägger in imorgon-Haft en riktigt bra helg men det känns som om jag behöver en söndag till..inte gjort något av det jag behövde göra-varit väldigt slö..också hann jag med en middag med en trevlig kollega med:) I lördags åkte vi till mobilia (för det var såå kallt..)och innan dess käkade vi bakad potatis i smörgåsbutiken. Cecilia hängde med oss till mobilia o vi shoppade lite o fikade:D Blev som vanligt beautythings till mig-Biotherm tvätt till ansiktet,gucci II min favvis,pads till ögonen också var jag väl snäll så jag fick en liten present ifrån Clinique med-sånt gillar vi:)
Sen var det tvkväll härhemma med Robinson o Paradise-Angelica åkte tillbaka till sitt hemland numera Danmark vid 22.30 tiden. Nu ska min lilla vovve få gå ut i kylan sen ska vi kolla färdigt på Wallander (som jag iofs sett innan men den filmen är bra)Tycker det känns så ledsamt att Johanna Sällström som spelar i de gamla wallanderfilmerna tog livet av sig:( Hon var så duktig o speciell på något sätt o hemskt när en såå ung människa går bort.. Sov gott mina vänner,Becca

Inga kommentarer: