torsdag 7 januari 2010

Riktigt kul dag/kväll i Kph:)

Hade en supermysig dag med Angelica igår,tog tåget 15.22 o Angie mötte upp mig på stationen,vi gick en runda på ströget o jag gick in i alla "dyra butiker" som jag önskar mig saker ifrån:louis vuitton,hermes o mulberry-blev helt kär i en svart bayswater väska-mulberry..men såklart sjuukt dyr..o ett hermes armband i cremevitt o guld..o en louis vuitton väska stor.. Så nu får man spara så man kanske kan köpa något för jag har ju liksom bestämt mig för möbler först o det känns dumt att lägga på annat då först..eller??haha..
Sen gick vi in på ett café i en sidogata till ströget-sirup hette det o det verkade väldigt poppis där tog vi iaf ett glas vit,jag tog quesadillas o angie nachotallrik-detta med kyckling:) det var gott men lite väl fett.. Sen gick vi en runda till på stan o larvade oss o skrattade en hel del:D Sen gick vi till stationen o jag tog en varm choklad för att hålla värmen-var sjuukt frusen:/ sen var det dags för mig att åka hem vid 20.20 tiden..(går så snabbt när man har en vovve hemma att tänka på)Sen blev det tvmys till vänner,csi o criminal minds-njöt verkligen av sista uppesittarkvällen/natten.. Imorgon börjar allvaret,undrar hur det ska gå?!tur att jag börjar 9 o inte 7.30 iaf..Ska även bli jättekul att träffa kidsen igen! Nä nu får jag gå ut med vovven-inte gjort något vettigt alls än så länge..inte ens ätit,strange kl är 15.35..:/ lägger in bilder från igår lite senare! Ha en skön torsdag friends,Becca :)

Inga kommentarer: