tisdag 30 mars 2010

Im fine:)

Hann tyvärr inte med att blogga så mycket som jag velat ikväll..suttit för mycket i telefon med vänner:Jenny,Angelica o Peter+lite chattande o mejlande på det:)
Mår iaf bättre nu än vad jag har gjort den senaste veckan-ni vet väl by now att jag är en dramaqueen...Men ett bråk eller vad man ska kalla det har löst sig o nu är vänskapen här igen:) Sammanfattar dagen såhär: powerwalk-hela vägen till jobbet imorse-och det är en bra! bit när man är otränad o inte har bra skor,på tom mage så det är ju super att jag nu börjat med det. Härliga kids med härliga kommentarer,uppskattning,härliga kollegor,brunbränd om kinderna-varit ute supermycket idag,massage,vänskap,skratt,planer,kebab-det där sista glömmer vi va;)?
Imorgon väntar dine and wine med Jenny efter jobbet+ bloggar lite mer. Nu blir det tv-mys innan bädden kallar o jag tror att jag kommer sova bättre än på en hel vecka-Inget kul att vara osams med någon man gillar-svälj stoltheten o gå vidare<3 Kraam Becca

Inga kommentarer: