tisdag 29 juni 2010

Dagarna innan semester...


Jaa nu är det bara 3 dgr kvar:))) Jag känner mig väldigt semesterredo-sjukt trött när jag ska upp på morgnarna+somnar när jag kommer hem-riktigt varmt nu ju (o jag klagar verkligen inte)MEN man blir trött när man är ute mkt med kidsen i den värmen...Idag åkte vi till folkets park:) Och på fredag ska vi åka på ngn annan liten utflykt-skönt att komma iväg lite o dagen går lite snabbare(-nu när vi inte har lektioner/verksamhet alls) Har beställt 4 klänningar online-jag tycker det är såå fint med sommarklänningar MEN tänkt att småmullig med smååå bröst är ingen bra kombo för klänning..men nu struntar jag alltså i det, o hoppas på att de sitter bra:)
Håller också på att planera lite inför mina lediga veckor-blir uttråkad om man är solo för mycket när man är ledig så än så länge har jag bestämt detta:Minst en tripp till Kph,en tripp till Båstad,middag/aw med Annsofi som kommer ner ifrån götet,o ev en hotellweekend i Kph med Caroline-Barca får vänta tyvärr:/ Svårt att få ihop allt när man har ett litet zoo...förrutom detta blir det ju såklart en massa kompisdejter:) KRAM, Becca

2 kommentarer:

Unknown sa...

Oj, du var då bokad under semestern. Har du inte förstått att man ska VILA på semestern ;) hihi* Men vi får försöka ses på en lunch när du har möjlighet. Hör av dig!

P&K

Beccas sida sa...

Hej:) Nädå lär bli mkt tid för mig själv med-4v semester ju...O bor man själv så vill man gärna ha lite att göra med-men viktigt att ta det lugnt på sem:)
Absolut,bara hör av dig när det passar! Kramis