söndag 27 juni 2010

Härlig helg i nuet:)


Ja det har verkligen varit en härlig helg i goda vänners sällskap-men speciellt i mitt eget sällskap-menar att jag varit riktigt positiv o levt i nuet-uppskattat allt jag har o varit precis i den minuten jag varit i-tänk att det är det enkla o fina man uppskattar mest o som man blir lyckligast av-tänker man för mkt fram eller bak i tiden blir man såå olycklig...
Idag började jag med en runda med nissen som vanligt,sen blev det inköp av en god latte,fixade till en laxmacka o lite jordgubbar o njöt av riktigt fint väder i trädgården:) En granne/bekant som jag känner väl kom ut o bjöd på ett glas vin o jag bjöd på ett tillbaks-vi hade massa roliga minnen att prata om o nytt:) Sen träffade jag Caroline o vi gick till Strand hotell där vi käkade lunch o jag tog en öl-mittemot havet-såå härligt! Sen blev det lite mer trädgårdsmys med en annan granne,o nu har jag kollat lite tv,chattat o nu blir det nypotatis med varmrökt lax,glass o jordgubbar till dessert. Ska nog kolla på SATC 1 ikväll:) Sen startar sista jobbveckan innan semester! Skönt att man trivs där såå bra o att vi kan vara ute mkt i det fina vädret. Jag är lite kräftröd på vissa ställen,men blir ju brun så det är ju bra:))) Även gjort upp lite summerplans...PUSS Becca

Inga kommentarer: