söndag 20 juni 2010

Igår o idag...




Jo jag är allt en smula bakis-drack så sent igår... Men jag mår inte illa mest trött o lite huvudvärk-ska vila mig nu om en stund,men först food:Kyckling med majskolv o chokladpudding med lite mjölk o många jordgubbar:P
Håller på att tvätta,måste fixa lite härhemma sen med...Blir thai ikväll o mysa framför tvn-ska kolla det bästa ifrån the wedding ikväll o kanske se SATC 1:)
Igår träffade jag Karin-vääldigt sent,vi var hos henne först sen gick vi mot Debaser men där var sjuukt lång kö så vi gick till KB istället,har en bittersweet känsla med det stället...vet inte vad det är-jag både gillar o ogillar samtidigt.
Där var rätt kul-hade inte skitkul men helt ok o bra sällskap av Karin:)
Sen blev det en smarrig kycklingkebab på vägen hem o slänga sig i taxin o hem till sängen vid 4.30 tiden. Lägger in ngra bilder fr hemma hos Karin,tog inga på KB,tyvärr...Kramis o ha en skön söndag! Becca

Inga kommentarer: