måndag 14 juni 2010

Jag vet hur man förgyller en måndag;)



Sitter o dricker mousserande o äter sjukt goda jordgubbar(-min nya passion)
Mår lite strange/illa....men kan vara att jag är sjukt trött...sov för lite inatt...+pollenallergi.
Har haft en superbra dag på jobbet-jag o Marisela har såå sjukt kul:)))
Vi fick in en ung i sommar praktikant idag-som jag ska "ta hand om"(-Jag var själv en sådan för ett antal år sedan:)Har även fått vara lite av en sekreterare idag på jobbet. Imorgon blir det en extra-lång tisdag,hemma vid 20 o börjar 7.30...Vi har brandövning efter planeringen b.la vid dockan(-där vill jag bo, så ifall någon är sugen så är det bara att fråga;) Ikväll blir det Hollywoodfruarna o mys med mina små (som vanligt)
Tänk: "Jag är en härlig skit som gör så gott jag kan och det räcker gott och väl" Becca

Inga kommentarer: