fredag 4 juni 2010

Min vikt...



Ja som jag skrev innan så behöver jag verkligen gå ner i vikt..Jag har en sådan typ av kropp som kan dölja en del med kläder...(blir mest fet på överkroppen-mage,runt om o rygg-usch!!) Men nu när sommarkläder ska på så är det inte kul att känna sig mullig i allt...säger inte att jag är tjock men mullig/kraftig på vissa ställen o det gillar inte Becca alls...trivs inte o måste därmed göra ngt åt det! Men tro för guds skull inte att jag är som många andra bloggare därute som är ute efter den perfekta kroppen som ska vara supersmal-vill bara helst inte vara överviktig...:/
Stör mig jättemycket på folk som petar i maten eller klagar som inte behöver bry sig-o vad ger de för signaler till andra tjejer?! Nä fint med en kurvig/kvinnlig kropp framför en rak...Men huvudsaken är att se det fina med sin egen kropp oavsett vad o uppskatta den-men när det har gått för långt oavsett på vilket håll så vill jag göra något åt det! Så igårkväll blev det räkor,avokado,halloumiost o grönsaker,ikväll blir det kyckling,halloumi o sallad(-no carbs late)äter även väldigt lite till mellanmål på jobbet o en lagomstor portion med mat till lunch o frukost-inte för mycket kolhydrater där heller-går upp snabbt av det,trots att jag älskar det-mer än kolhydratperson än fett o sockerperson... Stör mig också på kvinnor som fått barn eller är gravida som nojjar över sin vikt....HALLÅ! du ska få det finaste som finns o du fokuserar på det yttre...(sjukt-så länge det inte är befogat-var realistisk!)Motion måste jag också fixa såklart,men har inte kommit igång än...MEN SKA!:) Becca

Inga kommentarer: