söndag 6 juni 2010

Helgen+pics:











Ja som ni hörde i klippet så ska jag först göra extensions på tors-slingorna var för ljusa:/ men viktigast att det blir bra! Blev mycket mys o sol i trädgården,även ett glas rosé hos mummy:)
Igår träffade jag Jenny vid folkets park ca 20 så gick vi igenom parken(-som var proppfull)gick o satte oss på nyhamn där vi tog en öl o njöt av varandras sällskap o vädret:)
Sen gick vi till cuba där jag käkade veg.enchiladas med cous-cous o snodde lite av Jennys goda nachochips-tog rosé till det,träffade min kollega Omar där,annars var det ingen man kände o vi var inte på partyhumör direkt o det var inte jättekul där på party-sättet tyckte jag-men mycket mysigt som förfestställe-somrigt o kul att se alla glada dansa salsa,tog en whiterussian-loves it;) Sen åkte vi hem-var hemma strax efter 12-lagom för att känna sig pigg idag o kunna njuta av vädret som tyvärr blir sämre till imorgon(-om man ska tro vädergudarna)Inte gjort mycket annat idag än att vara i trädgården o läsa tidningar o promenera med nissen-köpte thaimat nu ikväll som jag åt till ett underhållande program:Real housewifes of NY:)
Nu blir det soffmys med mina små liv+kolla in match,svara på mail (o lite sånt där som jag inte orkat nu i helgen med det fina vädret o allt)Kanske leta lite själv o inte BARA låta dem hitta mig;)Ska även beställa lite summerclothes från nätet. Hoppas ni har en skön söndagskväll! Becca

Inga kommentarer: