onsdag 2 juni 2010

Veckan...

Hej svejs! Sorry att jag inte har bloggat på ngra dagar men mina dagar hittills i veckan har varit vääldigt "vanliga" inget att blogga om helt enkelt... jobbat på i det trista vädret,inte varit så pigg pga insomnia:/ MEN idag har jag varit mkt gladare säkert p.ga vädret-fiint i Malmö idag:) Började dagen med att ta taxi(-har börjat bli en dålig vana..) Vaknade riktigt täppt i näsan-låg i massagestolen igår så thats why... Men det är ok med mig:) Hade utvecklingssamtal som var mycket trevligt o uppiggande(-fått en hel del fina ord av föräldrar o det betyder mycket för mig:)Vi började prata om mitt kärleksliv o det är inte första föräldern hahaha t.om föräldrarna vill att jag ska hitta the love of my life! Så jag tänkte gå in o signa upp mig men det kom inte igenom...SHIT VAD IRRITERANDE!!! speciellt eftersom jag fått en del intressanta mejl därifrån nu...:/ Jaja annars är det lite beauty på gång nu: Imorgon ska jag prova ut "mitt nya hår"-coolt:D Och jag ska fixa nailsen på fredag-som inte e snygga nu:( växer alltför snabbt...! Har inte mycket planerat för helgen-any suggestions?? PUSS Becca

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ses på fredag snäckan?
Kram Jenny

Beccas sida sa...

Jag vill jättegärna ses:)) Kan du inte på lör el sön? puss

Anonym sa...

Nja, kanske lördag då. passar inte fredag?
Puss

Beccas sida sa...

Gärna lörkväll,eller sön på dagen:) ska fixa håret rätt tidigt på lör nämligen...o det tar rätt lång tid... Gör hellre ngt lör el sön då.