fredag 4 juni 2010

Helg:))

Haft en härlig fredag med kidsen-vi promenerade i ett koloniområde o gick till en lekplats o hade det supermysigt hela dagen.
Efter jobbet (jag slutade 15-skönt)så gick jag o shoppade lite-behöver lite sommarkläder så det blev lite färgglada toppar o linnen:) + mat hem-köpt nyttigt för jag har på allvar börjat tänka mer på vad jag äter...måste gå ner i vikt!:(
Jättetrött nu...ska bara slappa i bädden med mina älsklingar o käka kyckling+sallad.
Varit online på match(-glömde skriva att det är där jag signat upp mig-får se om det är ngt för mig är lite skeptisk inför sånt-men om inte annat så kan det vara lite kul;) Imorgon ska jag upp rätt tidigt för att gå iväg o fixa extensions-HOPPAS det blir bra...:) Senare på kvällen ska jag träffa Jenny-får se om det blir cuba café,debaser eller bara en sväng till möllan;) Hoppas ni får en mysig fredag! Becca

4 kommentarer:

Unknown sa...

Var inte så skeptisk!! Jag och Emil träffades på nätet, och titta vilket bra resultat det blev ;)

Ha en underbar helg!
Kramar/Alexandra

Beccas sida sa...

Tack:) Ja jag vet-vet många som träffats så..men vet ändå inte om det är ngt för mig...Har svårt för att bli intresserad utan att ha träffat personen(- o då syftar jag inte mest på det yttre)Men men vi får se. Trevlig helg på dig med! Becca

Linda sa...

Usch va försiktig, det va där jag träffade Christian och se vilken galning det va :(
Fan jag blir mörkrädd när jag tänker på vilken idiot han visade sig vara efter ett 1 år :(

Puss//Linda

Beccas sida sa...

Aha ok;( usch såna finns nog överallt- träffat många kameleonter o psychon själv... Nä undrar seriöst om man kanske ska ge upp hela grejen- verkar inte ha ngn tur där alls:) Kramis!