torsdag 10 juni 2010

Lååångt hår;)




Jaha efter ca 5 timmar på en hård stol,(sjukt jobbigt)...så är jag klar! Har låångt hår-lite för långt så jag ska nog klippa till topparna,nu går man runt som en porslinsdocka-rädd för att ngt ska lossna... Tog dubbelt så lång tid som jag trodde,men det blev bra-ska dock lägga till några pluppar till-har ju så tjockt hår i mig själv så nu är det lite för tunt. Känner mig mycket mer feminin o snygg:)))
Känns hur bra som helst.
Nu är kl 23.45 o jag ska äta lax o sallad-inte ätit på jättelänge o allt var stängt när jag var redo så det var bara till att laga något...
Imorgon är det skolavslutning-mysigt. Sen blir det en riktigt lugn kväll solo-skönt med tanke på att resten av helgen blir väldigt social:) Puss o sov gott,Becca
P.s Lägger upp bättre bilder imorgon,(nu är jag trött o rätt osminkad)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men oj, det blev ju inte alls bra! Syns hur tydligt som helst att dina extensions e mycket blondare!! Stackars...

Beccas sida sa...

Hej:) Åhh nej du behöver inte alls tycka synd om mig lilla vännen...Jag är supernöjd med färgerna o har fått många komplimanger just för dem!:) Becca