lördag 26 juni 2010

Midsommarmys...





Jag o Angelica gick aldrig ut(-ahh oväntat;)vi orkade inte riktigt,Angelica hade jobbat hela dagen o var inte så sugen o jag blir seg ju längre man stannar hemma,behöver nog ta det mer spontant o vara mer sugen vilket jag sällan är när det gäller nattklubb...Vi åt typ 22.30 på min mörka balkong,men vi fick en stund i solen där också med rosé. La oss vid 1,och idag var man inte bakis när man vaknade-superskönt!
Så vi gick ut med nissen hyfsat tidigt,sen hämtade vi frukost på lieto som vi åt här i trädgården. Nu tar vi oss en återställare;) o ska gå till tivolit som är här nu-skönt med en lång promenad o bara strosa runt där lite(-ligger vid stranden)Sen blir det glass med jordgubbar på balkongen innan Angelica åker hem till Kph igen. Och jag ska ha en myskväll med mina små-sorgligt att se men nisse haltar rätt mycket nu o känns lite trött:( dessutom varit kass i magen ett par dagar nu,stackaren..så det blir extra mkt ensam-mys med honom ikväll gärna med ngn skräckis-visst är det skönt på sommarkvällarna?! Puss Becca

Inga kommentarer: