fredag 11 juni 2010

Dagen o lite pics...









Idag var det skolavslutning-en väldigt fiin sådan-nog den finaste jag varit på,det var så personligt o sentimentalt-många av 9orna har gått på samma skola sen de var typ 1 år...så man fick se bilder,det delades ut betyg,duktiga elever uppträdde o spelade o sjöng,o rektorn/min chef höll ett väldigt fint tal-Hon pratade b.la om hur viktigt det är att " ge ut" istället för att bara fokusera på vad man själv vill ha-så kan man tänka på vad kan jag ge andra? vad har jag lärt mig o kan som jag kan ge till andra? o att det finns bara en som du så var dig själv etc. Och att livet kommer någon gång bli tufft o då kan man ju välja att lägga sig ner o typ dö,men man kan också tänka på andra som har det svårare än en själv o välja livet o att se det man har-se positivt! Kände att gud var med oss där idag. Barnen var hur gulliga som helst,fick några presenter ifrån föräldrarna,fick tårta. En underbar dag med våra underbara barn helt enkelt o inte ett öga torrt....Den blomstertid nu kommer och Idas sommarvisa(-där gråter jag jämt)+nu grönskar det. Käkade thai med Johan ikväll o nu ska jag mysa lite med min bebis innan jag somnar(-väldigt snart...) Imorgon blir det Kph:) Kram o godnatt! Becca P.s Bjuder på en nyvaken becca-bild:P

Inga kommentarer: