lördag 19 juni 2010

Fixat nailsen,fikat,kärlek o party...



Var o fixade nailsen kl 11 idag,blev fint som vanligt. Sen övertalade jag en trött Johan att följa med mig o luncha efter jag hade handlat lite. Blev en kyckling/pastasallad o latte för mig. Sen gick jag förbi min mummy o tog en öl i hennes trädgård. Efter det så har jag tittat på brölloppet såklart, mellan vår fina kronprinsessa Victoria o hennes Daniel-det var väldigt vackert alltihop-känns äkta o ärligt o mycket kärlek i luften<3 Ikväll eller inatt kan man väl säga så blir det party för mig,ska träffa Karin o vara hemma hos henne först o sen gå till Debaser-hoppas på att få riktigt kul(-går ju sällan på nattklubb) De har ju en väldigt mysig uteservering så det blir nog lite drinks där;) När jag var där sist så var det en stor blandning på människorna o ålder så jag hoppas på det även ikväll.
Nä nu får jag börja fixa till mig...;/ Becca

Inga kommentarer: