onsdag 9 juni 2010

Happy,happy.



GLAD,väldigt glad-att man blivit otroligt bekräftad för sin person!!! Och nej det är inte en kille som står bakom detta...Utan något betydligt viktigare som lever med en för alltid-kan inte berätta vad...Thats life,its still a secret o alla detaljer är inte på sin plats så kan inte avslöja mer,men jag är GLAD:D
Svänger så otroligt för mig-men vissa människors liv är väl så-och så är mitt-bara att gilla läget.
Igår var en vääldigt låång dag-började vid 6,började 7.30,tog taxi..jobbade med mina favoritkids o en av världens härligaste kollegor:)fick goda news,sen hem till vovven,sen iväg till jobbet igen på planering,sen åkte vi några kollegor o jag till stan för att säga hej då till en supergullig ex.kollega på gränden,trevligt!
Idag har det varit jobb som vanligt,nu slappa-pratat med Angelica o Annsofi o chattat med ppppokerface;)Nu blir det snart mat-dieten går bra,så jag lär gå ner i vikt-samtidigt är jag ingen maniac som inte unnar mig någonting onyttigt(-det skulle jag aldrig vilja eller klara av,man ska njuta av livet o det man gillar:)Imorgon blir det en låång dag igen..efter tidig uppstigning blir det jobb,hem snabbt o sen till Studio de lyx o Jenny som ska fixa mitt hår(-jag lovar er bilder senare)Hoppas det blir bra nu-då är jag fin på skolavslutningen på fredag o till Kph på lör etc...;)Hoppas ni har det bra mina vänner:)

"When the lord closes a door, somewhere he opens a window" Becca

Inga kommentarer: