torsdag 24 juni 2010

Slappar-skönt med en lite längre helg:)

Ja idag har jag jobbat till 16.30 sen jag kom hem så har jag bara velat ta det lugnt...Man är ju ute mycket i solen på mitt jobb nu-vilket är underbart,men man blir rätt trött av det(-sitter ju inte så mycket still direkt heller...) Vi dansade runt stången med kidsen,myysigt! Och åt midsommar-mat till lunch. Nu är man ledig en dag extra med tanke på midsommarafton imorgon:) Angelica som numera är dansk:P jobbar som vanligt o kommer inte vara hos mig förrän vid 17,så vi käkar lite gott här(-förmodligen i trädgården)sen beger vi oss ut för att festa senare på kvällen;) "Deep" kör 80-hits så det lutar åt det,möjligtvis "Debaser" innan.
Lite tidigare under dagen blir det även lite midsommar-mat hos mutti:)
(Lägger såklart upp bilder under helgen) Hoppas att DU får en trevlig midsommar,vad du än gör<3 Jag vet att som singel så kan man lätt känna sig ensam en dag som denna-gå på en fest där det vimlar av par överallt,eller att inte alls ha något att göra:(
Ska jag vara ärlig så förknippar jag midsommar med barn-hade varit hur mysigt som helst att hyra en stuga någonstans i Skåne med man o kids,dansat runt midsommarstång osv...Men så har jag det inte just nu, så då får man väl göra det bästa utav det så länge,kanske har jag kids snart,kanske på det vanliga sättet eller på ett ovanligt sätt...:) Nu blir det thaimat(-hämta) sen mys framför tvn med mina älsklingar,Puss Becca

Inga kommentarer: