fredag 31 december 2010

Gott nytt år!!

Kommer fira med min mamma som jag gjort nu de senaste åren-tycker det känns bra att vara nära mina djur på nyårsafton med alla raketer o allt..vovven brukar inte bry sig,men min kise är rädd vid 12 när det smäller mycket..Och det är ju inte alltid lätt att få tag i taxi när man behöver en heller..Så det känns mest ansvarigt som djurägare:) Dessutom har jag ju tidigare skrivit till er så är jag inte i den fasen i mitt liv (längre)att jag känner för en stor röjig fest,utan jag är ju mer middags/mys-typen där.. Min danska kusin ska på en STOR privat,fin fest på ett hotell-dit fick jag gärna hänga med+har ju andra släktingar/vänner där också,blev dessutom bjuden på eftermiddagsbio med han jag var på blinddejt med;)men blev lite för stressigt idag.. Jag har valt att fira med min mamma o mina hjärtan:) Kan inte låta bli att tänka på de stackarna som verkligen inte har någon att dela denna kvällen med..Hoppas du också tänker på dem (o kanske bjuder med någon som sitter själv:) Min mamma har förberett RIKTIGT GOD MAT!! Precis det hon vet att jag älskar(-jag har önskat lite med.)Ska bli såå gott..kan knappt vänta..Om en timme dricker jag första glaset champagne! Vår meny: Moet+hummer,baconlindade kycklingfiléer fyllda med mozzarella,pommes och sallad,glass med varma bär:) Hoppas DU får en fantastisk kväll oavsett om du är i feststämning eller i mysmiddag-stämning. Var rädd om dig! Och jag önskar er alla ett gott slut o ett fab 2011!! Becca

Inga kommentarer: