söndag 19 juni 2011

Beautiful sunday...

Kommer få en finfin söndag:D Började dagen med en parkrunda med nissen,sen frukost i mummys trädgård. Angie kommer hit om en stund,vi ska iväg o luncha,får se vart.
Sen är det "supersunday" o jag är supertaggad inför det,känner verkligen för att gå till kyrkan idag-bästa pastorn Magnus Persson predikar-han är såå enkel o det är lätt att känna igen sig i det han predikar om...Dessutom något band som tydligen varit poppis i något tvprogram-"Just ahead" heter dem. Dessutom "festkänsla" där idag o Angie är med!:) Efteråt är det lite BBQ på gården så kanske blir ngt gott efteråt.
Samtidigt får jag städat här hemma:D Såå lyxigt det känns..när jag kommer hem är här städat o fint!!! Så jag kan ha mysig o skön söndagskväll med mina små älsklingar framför tvn:)
Tyvärr mår jag inte helt bra än,tog en ipren nyss för att orka med dagen,vill helst sova hela tiden :/ Becca:*

Inga kommentarer: