måndag 13 juni 2011

Just nu...

Känner jag mig irriterad över lite olika saker:(
Jag har en bra vän-krets tycker jag själv-absolut!
MEN när det gäller vissa saker så är man rätt ensam som singel... O det sucks!!!
Sen är jag absolut inte sån att jag blir uttråkad av mitt eget sällskap o måste ha någon vid min sida jämt(-det hade jag inte velat!) MEN när det gäller högtidsdagar o resor så vore det MYCKET lättare om det bara vore en självklarhet vem man ska "hänga med" nämligen sin partner...SÅ just nu är jag uttråkad....Önskar också att jag "vågade" resa själv,för jag är trött på att fråga runt o inte få ett rakt besked-o helst JA förstås..Jag vill resa igen i slutet av sep/början av okt-gärna till Nice,eller Italy. Samma midsommar...inga plans,en jag frågade skrev tillbaks:Så långt har inte jag tänkt...kul svar..Hatar såna svar...då vill hon ju hellre annat än att vara med mig,säg det då!
Nä man får "face" att man faktiskt är sjukt ensam som singel innerst inne-det där andra är bara "falskt shit"-alla vill ändå helst planera o vara med sina pojkvänner/män... Borde verkligen åka själv till Nice!!!;) Såå uttråkad här... Becca

Inga kommentarer: