lördag 18 juni 2011

Skolavslutning






Det var en mycket fin skolavslutning,som vanligt på min skola...Det fina är att många av eleverna har gått på skolan sen de var små-så man får se bilder från då till nu,inte ett öga torrt-inte ens på mig,som inte har någon connection till niorna..hur ska det gå när det är de barnen jag har haft-OJ stortjut:/
Satt med våra små liv o lyssnade på skönsång o pianospelande samt sjöng vackra,trad sommarvisor:) Sen åt vi en lunch med våra små (de som var kvar efter avslutningen)personalen (vi)fick extra god mat i personalrummet:)+tårtor...lätt med diet där..:/Fick även sommarpresenter-mkt gotter,men också fina,svarta ljus o servetter ifrån "Le make" som en av "våra" mammor äger.
Kvällen tillbringade jag i lugn o ro-mår inte bra...antingen liten bacill eller allergi som gjort att jag inte orkar någonting...o bara vill sova-lite snörvlig med:(
Blev en halvgod kebabpizza,sen somnade jag...Becca
P.s Kan ngn gissa vad jag har i munnen?:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

En Euro tjuga ... för du längtar så till Nice!!!/mr

Beccas sida sa...

Nej...nära men inte helt...:) Längtar dock till Nice!!!! Jobbigt...vill du med?