torsdag 16 juni 2011

Tisdag-Nu






Varit såå enormt trött i veckan-måste va pollen eller ngt..sovit en del även på kvällarna,därav inte så mkt blogging...

I tisdags blev jag medbjuden på "surpriseparty" hos Marisela som blev 40år i tisdags...Jag o några andra kollegor+vänner väntade i trädgården på födelsedagsgrisen:D Hennes man hade fixat allt...(kan man beställa en sådan man på postorder?) God mat+dessert o många skratt med gulliga människor!:)

Igår lyxade jag till det lite på lillördag:D Köpte strawberries o vitt vin-summerfeeling,fick även blåbär av min mams+en jättefin,somrig topp! Så snällt...Orkade inte köpa o laga mat så det blev en köpt bakad potatis med tonfiskröra-gott!
Idag samma grej...Min mamma smsade mig o skrev:Kom förbi en överraskning väntar...också var det en jättefin blus i gammelrosa:)) hon e så generös!

Vill lägga in pics o dagbok från Nice-försöker göra det imorgon!:)

Imorgon väntar skolavslutning...Brukar vara superfint på vår skola-stämningsfullt:)
De visar b.la upp foton på niorna på helskärm-många har ju gått här sen de var bebisar:) Kul att se bilder från 1-årsåldern till nu...Och vår rektor håller alltid fina,tankesväckande tal.

BE PROUD OF YOURSELF-NOBODY IS LIKE YOU! Becca

Inga kommentarer: