söndag 12 juni 2011

Dop för lille Theo.






Idag döptes Katarinas o Jonas lille prins till:Karl Theo Philip Bjälkengren-med Theo som tilltalsnamn.
En varm o fin dag i en otroligt fin kyrka med en skojfrisk o lättsam/bra präst:)Som dessutom tog upp mig av alla till att hälla upp dopvattnet:D Jonas sa till mig senare att prästen sagt att han brukade ta upp unga flickor-haha tur man fortfarande är en liten flicka vid 33;) A sign from GOD maybe...Han började prata om mitt namn som är bibliskt osv...Jag ville mest ge fokus till annat, o gå o sätta mig-men kul att det blev jag av alla!:)
Efteråt var det god mat o vin hos Bjälkengrens i deras fina lgh o senare dessert o kaffe-allt var väldigt fint ordnat,som alltid hos dem...
Fick hålla Theo en stund o han verkade hur nöjd som helst hos "tant Rebecca":D
En såå fin dag,tack för upplevelsen Katarina med familj- jag önskar Theo all lycka i livet av hela mitt hjärta!<3

Inga kommentarer: