torsdag 9 juni 2011

Torsdagkväll



OJ vilken cirkus det varit idag på jobbet...:/ Vill inte gå in på hur,MEN helt slut såklart-o jag säger bara att med mitt jobb så är det tur att jag t.om verkar ha ögon i nacken;D Helgen är välbehövd!!!

Nu ska jag äta resterna av en mycket god sallad jag köpte igår (go green)med fullkornspasta,sallad,soltorkade tomater,en nötmix o kyckling med tzatsiki.
Ett glas vitt till hade inte skadat,(men väntar tills imorgon;)
Blir myys framför tvn sen med de små.

2 glädjande saker!! 1,VÄRLDENS BÄSTA PERNILLA smsade mig igår o frågade vilken typ av uggla jag gillar bäst?(alltid älskat ugglor!,o fåglar överhuvudtaget) Det blev "kattugglan" o nu ska hon MÅLA EN TAVLA till mig!!
Hon är ju konstnär o sjukt duktig-så det blir spännande o helt säkert fint!:)
2,Fick en CD skiva med bilderna ifrån Angies kamera med posten idag! Så snart får ni alla bilderna här folks;) Sov gott friends:* Becca

Inga kommentarer: