måndag 27 juni 2011

Trevlig lunch o Gudstjänst!:)






Förra söndagen träffade jag Angie,hon kom hemom mig o fixade mina extensions,sen åkte vi till JP`s där vi åt för typ 5pers...jättegott o bra priser o mysigt place...Hamburgare-vår nya köttätande favvis!:P med pommes förstås. ett glas eller 2 vitt till.

Åkte sen mot Kirseberg o United! mysigt att åka dit med Angelica som inte varit där så mkt. Både hon o jag älskade predikan av Magnus Persson-"vår högste pastor" han gör det så lätt o intressant liksom:) Vardagsgrejor som både du o jag kan känna igen oss i.

Denna söndagen pratade han b.la om: Att leva som vi vore döende-Allt roligt är inte meningsfullt,allt meningsfullt är inte roligt. Ni vet inget om morgondagen. Vad är ert liv? Många är så självsäkra eller försöker o strävar efter att vara såå självsäkra idag-Bibeln talar väldigt lite gott om självsäkerhet..Det viktiga är självinsikt. Allt handlar inte om vad jag vill,vad vill HERREN? Vi vet att för dem som tror på Gud så samverkar allt till det bästa till slut. (Bra att föra anteckningar-) Idag fick ni en STOR dagens!<3 Fin utsikt på både för o efterminglet var inte helt fel heller:P Vi fikade o grillade efteråt,Love my church...<3

Inga kommentarer: