måndag 27 juni 2011

Marknad,lunch o United.



Fick sms av Pernilla på morgonen,om att hon ville till marknaden på Sibbarp-årlig sådan. Jag fixade till mig o hänkade på,kul att se lite folk o allas små söta vovvisar<3 Men annars är där inte mkt intressant för mig..men ändå lite kul,tänkte dock mest på att sätta oss ngnstans efteråt o ÄTA;) Tog en munk där med,gott!
Sen käkade vi spätta o stark! öl vid havet,myys.

Senare på em fick jag skjuts in till kyrkan med en kollega o hennes kids. Mycket bra predikan av Magnus Persson bra o mysig grillning+fika efteråt...Några försökte få ihop mig med en kille...Men sånt blir såå konstigt o jag tror varken han eller jag kände ngt speciellt såå snabbt...:)

Skrev ner lite anteckningar som jag vill GE ER! Det nya ämnet i kyrkan är:Gud är....
Mäktig,pratade M om. Oftast börjar en förändring negativt,men slutar bra.

Vår gud är i himlen o gör allt vad han vill...Människans hjärna tänker ut sin väg,men Herren är den som styr hennes steg. Hur ska man behålla tron när allt känns fel? 1,Ibland får vi lida för att vi gör rätt.2, Bara för att JAG inte förstår,betyder det inte att det är fel.3,Vad ger vi för respons när vi får lida o möta orättvisa? 4,Andra iaktar o lyssnar.5,Gud har kontroll. Becca

Inga kommentarer: