söndag 26 juni 2011

Snabbt godnatt..

Känt dåligt samvete på ngt sätt att jag inte uppdaterat sen i tisdags, o då också kort... Men det beror på att jag inte mått hundra-alltså inte haft orken,om det är pollen blandat med förkylning/feber I dont know,men jag har sovit i massor när jag inte har jobbat eller gjort annat.

Varit på fantastisk gudstjänst ikväll med...Härlig stämning<3 Härliga människor!!!

O nu sitter jag här i nybäddad säng kl är snart 00-too late...:/ Kollat Bachelorette o blev helt chockad över att hon valde Christian!? Men sen höll det ju inte alls heller,mkt p.ga honom...Nä hon borde tagit Seb-han kändes mer ärlig o seriös i sina känslor...

Jaja nu ska jag ut med nissen en snabbis i trädgården(+hämta in kisen:) innan sömnen kallar. Vi hörs snart igen med bilder etc;)
Under min semester alltså om en vecka(-YES!!!!) så kommer jag blogga så mkt att ni tröttnar på mig:D Becca<3

Inga kommentarer: