tisdag 7 juni 2011

DUKTIG FLICKA;)


Jag powerwalkade tidigt imorse (7.30) till skolan,fått lite extra energi av resan tror jag:) Promenerade mkt i Nice med.
Gäller "bara" att bestämma sig... Inte lätt alla ggr-men oftast jobbigare att tänka på hur svårt o jobbigt det är,istället för att bara DO IT! Vissa saker ska man inte analysera över-som allt annat i livet! Med lurarna i öronen o riktigt hög powermusik så blir det ju rätt nice-förrutom sista biten då man svettas ihjäl o då det känns som man inte kan gå en sekund till haha-men det vänjer man ju sig vid-men jag är inte van vid SÅ raska promenader-så jag var "Svetlana" imorse:)

Ätit vad jag känt för på semestern, o det har funkat hyfsat bra,jag äter bättre i värmen o när jag är ledig-inte lika stora portioner,mer köttsugen än kolhydratsugen, mycket fisk o skaldjur,inte ett dugg sötsugen-nice,förstår ni att jag måste flytta?!
Slank dock ner lite bröd-baguetterna flödar ju därnere-men man tar inte jättemycket,bara lite...Åt också ngra mindre desserter 2ggr+pommes ngn gång,men annars rätt bra mat faktiskt! Gott att variera sig lite o inte vara hysteriskt nyttig hela tiden-orkar man inte,jag vill ju leva...Men att ta lite mindre av ngt som inte är bra i mängder för vikten,det tänker jag på,o inte 2 portioner,inte sött ofta,nästintill inga mackor på jobbet o definitivt inga ljusa. Nu blir det laxfilé,LITE pasta,en tomatsås med vitlök+en skiva surdegsbröd-"Desperate housewifes" till det:) Tänk att för exakt en vecka sen var Angie här nu,vi drack lite vin o pratade om resan "imorgon"...:( Nåja,positive thinking!:D Becca

Inga kommentarer: