måndag 27 juni 2011

Midsommar

Midsommar har inte någon jättestor positiv mening för mig... Denna midsommaren hade jag dessutom "vinkväll" hos Pernilla kvällen innan-blev en del rött,så jag hade ont i huvet hela dagen med...:(

Här följer andra upptåg under midsommaren...Under mina första typ 15år var jag o min mamma i Spanien i en månads tid just vid midsommar-så vi slapp detta fenomenet.. O alla tramsiga "svensson-lekar"...Den gången vi väl var hemma,var jag sjuk ett år,ett år (nu som lite äldre)badade jag naken(-ja man vågar mkt som full o dum;)så min dåvarande pojkvän blev svartsjuk eftersom hans kompis m.fl kunde dregla o spana in mig då(-kan tillägga -10kg...men dock lite mullig o desireble;)Så vi blev ovänner o jag värsta dramaqueen...:/

En annan midsommar där allt verkade toppen-en söt pojkvän med snygg bil,mkt love in the air,MEN då började jag snacka om mitt ex,så självklart var inte allt helt rätt där heller...HAHA!

Men visst gillar en liten singeltjej som jag (som inte har råd att bosätta sig i Nice)att hon kan äta gott med någon närstående...Så det blev mkt god mat med min mamma,hos henne. Låter lite väl perfekt kanske,o så perfekt var det inte alls!..Men jag fick god o rätt lyxig mat serverad denna afton iaf<3 Becca

P.s Fått se Pernillas uggla som hon målat-SJUKT SNYGG...! Den ska lätt köpas...Hon är såå grym...

Inga kommentarer: