söndag 15 juli 2012

7 böcker

Ja det blev 7 böcker på Bokus-så nu måste jag börja läsa mer! Visst låter det mysigt med ett kapitel el 2 på kvällen till en kopp (grönt) te innan sängdags. Jag älskar biografier-sanna historier, så det blev det! Vill ni veta vilka? Natasha som var inlåst i en källare i många år, innan hon lyckades fly, Mia Törnbloms självkänsla nu! Välj glädjen-Kay Pollack,Bekännelser från en flick fotograf-Bingo Rimer,Såld-bok om trafficking,en som handlar om systrar som var med i en sekt. Och en med krönikor från en pastor. Det är dem jag kommer ihåg nu-visar er sen o tipsar! Jag är egentligen inte mycket för självhjälps böcker-men jag ska ge denna en chans...Vilade lite innan ( blev ingen motion, (hade verkligen inte orken o lusten idag) Men gick en skön solig kvällspromenad med grannen o nissen, skönt! Nu Tvkväll med de små<3 Imorgon em kommer Angie hit o stannar till ons fm. Innan dess blir det PW vid stranden:) Becca

Inga kommentarer: