torsdag 5 juli 2012

Min helg

Tänkte inte ha några planer alls denna helgen, men så blev det inte!;) Jag är tacksam att jag har saker att göra o framförallt vänner att umgås med- (som singel med liten familj blir man väldigt ensam annars..) Imorgon ska jag ut o käka med några kollegor på kvällen-(slutar rätt tidigt, öppnar 6.30...)Vi ska till Gränden-mysigt... För er som inte vet, så sitter man o äter gott i en fin trädgård:) Marisela är en av dem som ska med-så det lär bli många skratt:D På lör ska jag träna först, sen luncha med Nelliesen, sen tvätt o städ o myskväll med de fyrbenta<3 På söndag sen em ska jag åka till Skanör med Marisela+ familj då en kollega från skolan ska ha barnvälsignelse för sitt lilla Guds mirakel... I Skanör strandkyrka. En mycket fin "sann historia" kommer de dela med sig av, o vi ska hylla deras fina lille son:) Skön helg, visst!? Kram på er, Becca

Inga kommentarer: