onsdag 11 juli 2012

Första dagen på semestern.

Haft sommar-regn nu på fm, kollat tv, druckit kaffe o pratat i tele med min fina vän Annsann som numera bor i Götet. Rätt passande väder eftersom min lgh behöver en uppfräschning...:/ Så jag fixar lite med det nu+ tittar på en vild Nisse som hoppar runt, skäller i sängen o inte verkar gammal alls...:D Senare i em åker jag mot jobb för att möta upp Marisela o åka gemensamt till Skanör o strandkyrkan som har lovsångskväll o Open mic-människor kan dela hur GUD har påverkat deras liv på fantastiska sätt...Vi kommer vara i god tid, så det blir kanske glass o rundvandring i mysiga Skanör+ pratstund/fika med några därifrån kyrkan-Pastors paret känner jag nämligen lite-deras barn går på skolan och mamman är dotter till min chef/rektorn-som också går där ibland.) En kollega till mig är tillsammans med sin fru musikansvariga-såå duktiga musiker... Andra kollegor som också är med där:) Återkommer med hur det var ikväll, jag tror det blir great! Och hoppas få känna Guds närvaro även denna kväll... Becca

Inga kommentarer: