onsdag 11 juli 2012

Gods mission

Jag tror ju på att GUD sätter oss i olika prövningar i livet för att vi ska växa som individer... Om vi är villiga att lyssna... Det är tex nyttigt för mig att åka till Skanör-nu förstår ni kanske ingenting? Jag har ju en fobi mot allt man åker i kan man säga+ emetofobi-kräkfobi, o när jag åker något bil, buss etc så får jag väldigt lätt kraftig ångest eller panikångest som största symptom har jag illamåendet+ nervositet... Det tar ett litet tag att åka ut till Skanör, jag gillar inte att sitta instängd med en massa människor på bussen o känna mig iakttagen... Men ska jag låta det stoppa mig? No! Viktigt att göra det iaf o att fokusera positivt, o ju starkare du blir i dig själv desto mer vågar du! Säker blir du inte om du bara utesluter allt, prova istället o ta en dag i taget-ibland går det bra, ibland sämre... Det gör ingenting! Du kommer få uppleva mer positivt om du bara fortsätter kämpa på ditt vis... Hur många människor är nervösa inför en resa till Skanör i buss på 35 min liksom? Jag är... O jag är öppen med det-för både din o min skull. Becca

Inga kommentarer: