torsdag 19 juli 2012

Träning och falskhet

Konstig titel va?;) Vi tar det positiva först o det lite negativa sen! Det var sååå härligt att träna igår, promenaden kändes inte alls lång dit-Max 20 min med bra nostalgi musik i lurarna-väl där träffade jag en gullig ( o tränad) lärarkollega o hennes väninna-kul att prata lite med dem också, o de tipsade mig om bodypump-som man tydl ska se snabba resultat på kroppen av;) Promenad hemåt, mys med de små, härligt bad med sköna o lyxiga produkter... Har råkat ut för lite falskspel ifrån en som man trodde var lite mer ödmjuk än så:/ Man blir alltid lite förvånad, visst!? I min värld så är man goda vänner i vått o torrt,o blir det ngt problem/konflikt så tar man upp det... Denna personen är dessutom äldre än mig... Så det känns oerhört knepigt att hon inte lärt sig något om relationer/ärlighet/rakhet än...! Men men man lär så länge man lever o jag är glad över att GUD visar mig vilka som hör hemma i mitt liv, o de utan moral har verkligen ingen plats här! Nej nu dags för en stor kopp kaffe! O tidningar-de samlas på hög för att jag fastnar på nätet med div annat onödigt istället... Btw ikväll blir det SHbam! Dagens:"Ärlighet är en dyrbar gåva, förvänta dig inte det av billiga människor". Becca

Inga kommentarer: