torsdag 26 juli 2012

Härlig dag!

Haft en skön sommardag idag:) Vid lunchtid ut i trädgården-mina sötnosar var med ett tag,( föör varmt...) Pratade med min granne, drack ett glas rose o en massa vatten. Tidigt i em träffade jag Jenny, vi har haft väldigt lite kontakt de senaste månaderna, så det var kul att ses igen o vi hade mkt catching up to do! Vi gick i ett sommarhett Limhamn o till sist blev det smörgåsbutiken o bakad potatis med räkor o keso för mig. Sen promenerade vi lite till o jag köpte en melonglass med. Nu ligger jag utslagen i min säng-svalt o skönt härinne, med både katt o kak-doftande Nisse intill:) Funderar på att jag borde träna-får ju ångest när jag tittar på smala o mer fit people... Dessutom ekar ett väldigt bra motto i mitt huvud...:Winners find a way, loosers find an excuse;) Mitt sår är ju dock en bra ursäkt, men vet inte om jag borde försöka eller inte?! Ska även till Kph imorgon-blir mkt walking o det vill jag ju va pigg inför... Blir en mysig hel-dag med Nelliesen o Angelica-massa hygge med god mat etc:) Nyhavn är ett måste! Kram,Becca

Inga kommentarer: