fredag 27 juli 2012

Hygge-dag:)

Yes om ett par timmar åker vi jag o Nellie mot Kph o Angie möter oss vid Hovedbanegården:) Blir en dag fylld av hygge... Tell U later! Solen skiner-vill inte att semestern ska ta slut nu...:/ Ska plocka undan här lite eftersom världens gulligaste grann-kompis kommer in o hjälper mig lite med de små när jag är iväg:) Vill även hinna sitta en stund i trädgården o njuta av solen innan vi åker... Love My garden, love Limhamn! Igår hade jag en fantastiskt skön kväll!!! Jag o min granne gick o åt på restaurangen ute på ön vid Friskis-no Fancy place... Men god pizza!!! Tog delux-med kräftstjärtar, oxfilé o sparris+ bea-den är fantastiskt god, sjukt jag brukar inte gilla bea ens! Utsikt mot hamnen o båtarna... Gick en promenad runt ön-såååå mysigt där är... Sunset o varmt-this is life... Ha en skön sommardag! Becca Ps: Funderar på att skaffa en Mac airbook pro-då blir det mer gång i bloggen igen;)

Inga kommentarer: