onsdag 25 juli 2012

Summernights...

Visst är sommarkvällar härliga?:) Hade trevligt igår, med mkt prat,god indisk mat o gott vin i en Limhamns-trädgård. Efter flera glas vin så var jag hemma vid 00.30-blev följd hem, gentleman ofcourse-skulle inte vilja träffa något annat!!! Skönt att man har skärpt kraven-både på gott o ont det där kanske... O precis som med allt annat i mitt liv så vet jag exakt vad jag vill ha o inte ha, haha! Enough said;) Tropisk värme här i MÖ nu! Jag sitter inne just nu o kollar på Allsången men strax ut en stund igen med nissen. Nästan för varmt att sitta i trädgården-o strand o bad kan man ju glömma med tanke på såret... + strandliv för mig är endast skönt när man gör det lite lyxigt för sig med skön solstol, parasoll, rose, mat etc. Inte bara sola för solandet skull... O bekvämt ska det va! Som i Nice-då var det lovely!Nog om det. Ikväll blir det ännu en mysig sommarkväll... På härliga Syréngången igen... Med Caroline hennes familj,o några vänner till dem-(som jag också känner lite från skolan o kyrkan) Vi ska grilla, myyys! Önskar dig en skön sommardag o kväll:) Becca

Inga kommentarer: