lördag 28 juli 2012

Kbh o Limhamn

Hade jättemysigt igår i Kbh-blev en hel del god mat o lite drinks på det, strosade runt,satt på café på en bakgata till ströget, åt god mat o tog en daquiri på en restaurangs bakgård-jag åt en nudelrätt med wokgrönsaker o tigerräkor:) Promenerade runt på ett crowded o fint Nyhavn,kollade in Illums Sephora-förstås! Bestämde mig för vilka parfymer jag vill ha-hemma alltid;) Blev 7st, nice;) Vilka får ni reda på en annan gång! Kom hem lite efter midnatt-helt slut... Idag har vi haft en supermysig dag i Limhamn-varit på the best places-nä men på 3 ställen iaf: Gateau som härmed är mitt frukost ställe!:) På Kajutan tog vi ett glas vin och på Nama sushi-gott! Blev även glass på Cellos. Min granne Pernilla var med oss-kul:) Öppnar en ny restaurang with à good menu härute idag-bra, nu slipper jag verkligen stan-love it here, så äkta/genuint o harmoniskt... Angie åkte för ett tag sedan o jag funderar på att vila lite till haha, duscha, gå med vovven o ev handla-bred some healthy food inför jobbstarten nu i veckan... Sen blir det skön lördagskväll med ngn skräckis på tvn o healthy food och frukt/bär till dessert. Stay True and honest! Becca

Inga kommentarer: