fredag 13 juli 2012

Fredag

Säkert många som går på semester idag-Grattis! Min varar 2v till-yeyyyyy:) Idag har jag Zumba på schemat, tänkte också vara duktig o köra lite rodd o cykling en liten stund innan passet;) Behövs... Ätit lite för mycket och rört mig för lite-iofs förståeligt med tanke på operationen-när jag promenerar långt så känns det fortfarande t.ex... MEN i en veckas tid så har jag inte haft ngn ursäkt... Ville också välja kyrkan nu-vilket jag är glad över!:) Har man vovve måste man prioritera o säga nej till saker jämt... OM man inte är Blondinbella som lämpar över sin lille valp jämt redan... Tycker bara det är lite tramsigt, för hon pratade om mer hemma tid, rutiner osv-men hon verkar ju inte kunna vara ensam i sin lgh mer än en dag utan att dö av rastlöshet:/ Not so healthy... O visst är det lätt att skaffa vovve-om man har hjälp jämt...?! Nog om det... Nu skiner faktiskt solen, men jag borde väl städa...:/ Myskväll tonight. Puss, Becca

Inga kommentarer: