lördag 14 juli 2012

PW o ensamtid.

Idag kände jag mig supertrött när jag gick upp-trots att det var sent... Blivit sååå lat nu... Så jag somnade om till 14:O Längesen det hände... Så nu måste jag tvinga mig ut på en lång o rask promenad vid havet o gamla fina Limhamn-är verkligen överlycklig över att bo här:) Så ännu en liten kopp kaffe för att bli extra pigg också på med träningsbyxor+skor. Ska slänga in en tvätt med. Kommer att kolla på Kronprinsessan på tv idag-gör jag varje år, älskar sånt med kungligheter-spec. våra. Blir som vanligt lite krimi med,men sen vill jag lägga mig i tid idag, imorgon måste jag upp i hyfsad tid-jag ska ju till Strandkyrkan i Skanör-lovely! Blir även en lunch efteråt med Marisela+ familj:) Ha en fin lördag, vad du än gör-Ta hand om dig! Becca

Inga kommentarer: