måndag 30 juli 2012

Back on track...

Kan se det positiva i de flesta situationer o några positiva grejer med att börja jobba för mig är:Att få vettiga rutiner igen,äta regelbundet-bra för magen:) Träffa gulliga kollegor o barn. Men visst hade jag en skön semester-sista veckan var superskön, med sol, mkt dine and wine o fina vänner... Min granne Pernilla är gullig o umgås mkt med nissen idag-guld värt!!!:) Får bjuda ut henne sp på ngt i veckan;) Nu till ngt mer negativt... Jag är sååå trött på att hela tiden ha något fysiskt problem-är det inte magen så är det ngt annat... Nu är det något annat, något mkt obehagligt o enligt Google så har jag kanske cancer...:/ Så nu vågar jag absolut inte kolla upp det!!! Hellre dö knall fall liksom... Nåväl hoppas det blir bättre, sovit dåligt i 2 nätter pga detta... Nu är det rast o jag hoppas på skratt med Marisela:D Becca

Inga kommentarer: