söndag 15 juli 2012

Moll

Måste först berätta att jag hade en underbar PW vid havet igår-gick riktigt snabbt och i en timme till Great music-fantastisk utsikt, stilla o fint väder! Nu till ngt mindre kul... Känner mig i moll, sen typ ett dygn tillbaka o extra mkt idag... Det enda jag hade planerat o verkl sett fram emot denna helgen var Gudstjänsten i Skanör och lunch efteråt med Marisela + familj... MEN jag hade ångest känningar, har problem m magen med, så när kl var 3 så förstod jag att jag inte skulle orka gå upp kl 8:/ Somnade väl vid 4... Så det är en stor anledning till varför jag känner mig deppig... Inte lönt att göra en lista på allt trist i mitt liv här-tjänar ingen på... Men känner mej just nu som en trist hamster i samma ekorrhjul år efter år... Jag ska försöka gaska upp mig med läsning-har lite kristen läsning som väntar på mig+ tänkte beställa lite från Adlibris-måste börja läsa mer!!! Nyss ätit en sen frukost o kollar på Nord o Syd-den är så bra, (följde den som barn)Om ett par timmar åker jag mot sportlife för att träna SHbam:) Blir nog piggare av lite intensiv o svettig dans;)Dagens: "Räkna med HONOM på alla dina vägar,så skall han göra dina stigar jämna" Ordspråksboken 3:6

Inga kommentarer: