måndag 31 december 2012

Nyårsafton!

Vet inte varför,men det känns som att 2013 blir ett bra år:) Jag ska göra mitt yttersta för att det ska bli det med-förändra mig där det behövs och anstränga mig för att få det finfint;) Ikväll hade jag först tänkt att åka mot Skanör o strandkyrkan där,men när jag blev sjuk för knappt en vecka sedan så bestämde jag mig för att avboka... Och det känns helrätt för jag är inte riktigt pigg än,dessutom gillar jag inte att lämna mina djur för länge,(o Skanör ligger ju tyvärr inte runt hörnet...) Känns väldigt bra att fira in nya året hos mamma-såsom många år förr. Hon lagar fantastisk god mat-yes det blir hummer i år med-min favvis!!! +ryggbiff och dessert. Bubbel blir det bestämt med+något extra gott vin:) Blir en tidig kväll,så får se om jag skålar in 12 slaget själv eller kanske med Pernilla-hon bor ju nära här. Finns rätt mycket bra på tv ikväll med:) Dagen började riktigt sent,ätit frukost,kollat en massa bloggar och chattat lite bl.a. med sjukt söta J;)) Yes we are still flirting...Kul,o vi håller det nog där med. Ha en underbar nyårsafton vare sig du är själv eller med andra;) Blessings! Becca. P.s Gör som jag beställ en fin kalender och gör en stor sak samtidigt! (Jag väljer Dogrescue-som jag även kommer stötta mer i framtiden!) Fantastisk organisation som hjälper hundar i utlandet att komma hit o få det liv de förtjänar! Hjältar. #lovecharity.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gott Nytt År på dej Becca o alla andra som läser! :) mr

Beccas sida sa...

Tusen tack och detsamma!:)