fredag 1 februari 2013

Öppen om ångest!

Sitter o tittar på "Efter tio",väldigt intressant idag:) Som ni vet så har jag större delen av mitt liv haft ångest,dock har jag mått mycket bättre de senaste åren!!! Handlar nog mycket om att jag har fått en större trygghet i mig själv,tagit det mer lugnt,försökt ta så bra beslut jag bara kan,fått fast anställning på en bra arbetsplats och sist men inte minst närmat mig Gud o blivit döpt:)(1 advent 2011,(för er som vill titta tillbaka i tiden här;)Nog om det.. Något jag alltid varit bra på är att vara öppen,och öppen med mina problem-utan det så hade jag inte kunnat må så bra som jag gör idag! Jag vet att man åker på några smällar när man är öppen med sin ångest,MEN det är deras okunskap o oförståelse! Man ska inte känna skam själv! Vi tjejer är generellt mer öppna med våra problem/ångest,men idag på Efter tio pratade de om killar med ångest-mycket bra program,där även en psykolog medverkade lite. Gå in på nätet o se reprisen. Becca

Inga kommentarer: