onsdag 29 juli 2009

A lovely day <3





Yes fick mail idag av min lärare att jag klarat allt nu,mycket skönt!! Ska bara dit imorgon och lyssna på ett föredrag+lämna lite böcker etc.
Annars har jag drömt mig bort i resans värld idag-till Korsika,Nice,Mallorca,Sardinien..ni kan ju gissa med vem och med honom lär det inte förbli drömmar länge till;) Kanske kan bli en liten tripp i höst:) Och några till nästa vår/sommar o höst. Dessutom har hans syster ett hus i Österrike så de brukar åka skidor där så det kanske det också blir inom en snar framtid..
Över till nuet: Jag blev nyss stucket av ett argt bi,satt ute o åt middag på balkongen(-marinerad kyckling,vitlöksbröd,vitlökssås, stor sallad med feta o pinjenötter)så när jag ätit upp stack den mig..sved till ordentligt o ett tag efter,det värsta var att det var på undersidag av armen och där har man ju så tunn hud så det kändes lite o nu är jag helt röd blossig på armen..tyck synd om mig,ringde min mamma(-tänk att jag fortfarande är kvar i det barnsliga stadiet att jag vill ringa min mamma när det hänt något haha)Fick en öl i solen i em hos min mams o satt en stund i min egen också o läste men nissen är för rastlös för att vara där länge(-han vill promenera så det fick det bli:) Och nu ska jag ut med vovven för att sen gå o möta Johan för en glass,såå sugen på det nu! sen blir det lite tv innan bädden,redan trött så det blir ingen sen sänggång ska upp vid 7 imorgon med.. sen på kvällen blir det dine and wine med Katarina,cant wait:)
Tack MICHAEL.W- for at du er så SÖÖÖD;)Kys Becca

Inga kommentarer: