tisdag 1 september 2009

Mood update:

Vad gör du nu? Fastnat framför datorn,diverse bloggar o face o lite till..
Mood: Lite hypad av för starkt kaffe,fortfarande lite halvsjuk så jag är hemma o vilar mig (precis som igår)lite lätt-irriterad så trivs bra när jag är helt ensam just nu-människor stressar mig just nu.
Ser fram emot: Att känna mig helt frisk(-var några veckor sedan)Att träffa Angelica imorgonkväll-om jag mår ok blir det lite dine and wine with my girl som nyss är hemkommen ifrån NY:))Att shoppa..! Ev blir det lite till helgen med min andra girl Jenny-är sugen på en massa skönheltsgrejs och b.la: Hermes armband o louis vuitton väskor-neverfull o speedy(-Katarina har både en neverfull o ca 3 hermesarmband..vissa är lucky+har en generös man hehe) Om jag bara hade blivit bra på att spara så hade jag ju också kunnat köpa lite sånt..måste försöka för man blir ju gladare av att köpa något man velat ha läänge,eller hur!? Vill också ha en hel del Clarinsgrejer till mitt face(-min favvis)+lite parfymer-vill dofta på Gynnings nya som ska vara supergod,vill ha stella igen,o ck o ja ni hör listan kan göras låång..Även Clarins lipgloss och id buxom lips..o ngn bra tvätt..
Ser också framemot att åka till Kph på fredag o träffa Michael.W,Angelica o min halvkusin Nathasia (för första gången på ca 20 år!!)Vi ska grilla i Michaels trädgård om vädret är ok:) Att mina nails växer ut lite till..ser hemskt ut!! men kunde inte ha gelénaglarna längre för det blev fult efter 1v och då känns det inte så lönt..(vill ju inte betala 350 i veckan precis) Att min lägenhet städar sig själv!! Och ett bad behövs verkligen nu med!! So long(-lägger in bilder ifrån i lördags senare idag)Becca

Inga kommentarer: