lördag 5 september 2009

AW igår-mycket trevlig o spontan kväll +dagens..





Ställde in planerna om att åka till Kph igår det var av en härans massa anledningar från både mitt o Angelicas håll men nästa fredag ska vi alla ses i MÖ ändå o jag tänkte boka bord på Elyssée o käka fondue:) Jag slutade redan 15 igår o kände för lite afterwork på nama så jag ringde Jenny o hon var på g att komma ut hit,o Johan med+en mycket trevlig vän till honom(-Patrik heter han)Det blev en massa olika drycker o vi var där i flera timmar(-mycket längre än planerat)Men vi hade såå trevligt o avnjöt också namas goda snacksbuffé som var superb igår med många sushibitar till mig-för där var inte så mycket folk haha:D även någon pasta med pestoröra,små bröd med god fyllning,nötter,nachos etc. Sen slutade kvällen med att jag o grabbarna gick hem o hade en lovely 3kant no I wish haha vi gick till "hemmakväll" där Jois var gullig o hyrde "Män som hatar kvinnor" till mig:)
Men ikväll var det en hel del kul på tv så jag ska kolla på den imorgon först,ikväll blir det verkligen hemmakväll-varit seg ifrån gårdagen hela dagen så det behövs med en lugn filmkväll,käkade tidig lunch på "smörgåsbutiken" med Johan o hans vän J,jag käkade en kycklingsallad,kaffe o en vitamindryck-allt var skitgott! Men nu är jag vrålhungrig för jag har inte käkat mycket mer idag,dessutom sådär bakishungrig ni vet..Så snart blir det food:) En supertrevlig kille från jobbet ville ha med mig till cuba café ikväll men jag pallar inte!! Förstår inte människors energi o ork..men visst det hade varit lite kul att se en sexy lationoguy do his thing on the floor;)Men det får bli en annan gång. Ha en härlig lördagskväll o var försiktiga därute! Becca
P.s Nisse är inte glad över vädret som innebär en lång säsong av kläder på för honom..:)

Inga kommentarer: