lördag 26 september 2009

Fika,shoppa o fira Angelica ikväll..;)



Dagen började som vanligt med en promenad med min älskling sen lite facebook o annat här.. Sen 12.30 träffade jag Annsofi o vi gick till smörgåsbutiken där vi fikade med vitamindrycken (som är sjukt god)o en chokladboll. Jag tog en kycklingsallad to go som jag inte ätit än,dags att göra det nu-bara druckit ett glas fil+latte idag o fikan då.. Var bra att vi träffades idag för min kära väninna flyttar till götet på mån:( Men vi kommer ju ha mkt kontakt online o via tele iaf. Sen har jag shoppat loss lite väl mycket blev det b.la: höstiga kofta+tröja i mörkgrönt,tröja i vinrött,koftklänning i svart,skinnhandskar,hårband,mascara,tights etc..så jag får ha Angelica som smakråd som kommer snart-kanske ska lämna tillbaks något.. Ångest när jag handlar kläder i en o samma butik för så mycket på en gång liksom.. Men jaja det var fina vardags+dine and wine kläder-men hade ju behövt lite partykläder för ikväll det har jag nästan ingenting av svårt att hitta det I guess.. Nu kommer Angelica snart o jag ska get ready sen ska vi åka till skeppsbron o käka 3 rätters med 2 andra nära vänner till henne (som jag också känner väl) Josefin o Cecilia. Sen blir det utgång om allt går enligt planerna-såklart mår jag inte helt bra idag heller..känt mig överdrivet hängig o trött-ögonen hänger,kinderna (extra)röda=inget bra när det är utgångstime..Men men jag ser fram emot en trevlig kväll i roliga/gulliga tjejers sällskap med god mat o DRINKS;) En killkompis till mig skulle till pride på slagthuset o frågade om jag inte ville dit? Jag svarade:Är det olika typer av människor alltså hetero också? för jag vill ju kanske hångla?!:D Have a nice saturday,party,party! Becca P.s Dagens nyhet (för mig iaf) Gynning är singel..P.s2 gjorde en grej på face som handlade om när man var född o det stämmer bra på mig faktiskt allt utom kanske 1 el 2grejer,(ni får lista ut vad själva)Wise and humble,inspiring character,creative bent of mind,fun to be with,loyal lover,good looker and great dresser,confident,center of attention in a crowd,Love the finer things in life,caring:)

Inga kommentarer: